Client Assistant: Leuven

Description de l'offre d'emploi

Bank J.Van Breda & C° zoekt een enthousiaste en sociale collega om haar team in Leuven (Herent) te versterken.

Als Client assistant ben je de stuwende kracht van een kantoor en werk je nauw samen met de verschillende account managers binnen het team.


Functie

  • Je bent het vast aanspreekpunt van de klanten en dit zowel telefonisch, per mail als via onze app. Je probeert hun vragen autonoom en klantgericht op te lossen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het fysiek onthaal alsook de professionele begeleiding van de klant of prospect op kantoor maar ook op events die worden georganiseerd door het kantoor.
  • Je ondersteunt ook op commercieel vlak. Als eerste aanspreekpunt kan je koopsignalen herkennen en deze ook bezorgen aan de account manager. Je zorgt voor een dagelijkse proactieve agendaplanning bij klanten en prospecten die je via prospectie, leadmanagement, klantencontacten, opvolging events,…hebt ontvangen.
  • Verder ondersteun je de account managers door een correcte, tijdige en nauwkeurige uitvoering van administratieve ondersteunende opdrachten. Je biedt de juiste service in functie van het profiel van de klant.
  • Je verwerkt en/of controleert de klantgegevens op volledigheid en juistheid in onze bestanden en systemen.
  • De collega's op kantoor kunnen bovendien op je rekenen voor alle praktische werk- en kantoorgerelateerde zaken.


Aanbod

Vanaf je eerste dag stellen we alles in het werk om jouw competenties op de allerbeste manier te laten ontwikkelen. Je mag rekenen op een motiverende omkadering en gerichte coaching, in lijn met je ritme en persoonlijke stijl.

Bank J.Van Breda biedt je een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques. Daarnaast sluit je ook gratis aan op onze hospitalisatie-, invaliditeits-, overlijdens- en groepsverzekering.


Pré-requis du poste

Dit verwachten we van je:

  • Je bent een enthousiaste en gedreven (Bachelor/Master) die zich goed voelt bij veelvuldig klantencontact. Met je commerciële flair en luisterbereidheid zoek je voor onze doelgroepklanten (ondernemers en vrije beroepen) op een professionele manier steeds de gepaste oplossing;
  • Je durft klanten proactief op te bellen om oplossingen voor te stellen;
  • Prospectie schrikt je niet af;
  • Je wil graag blijven bijleren. Digitale tools en verandering schrikken je niet af;
  • Je bent actiegericht en hebt nood aan een afwisselend en uitdagend takenpakket;
  • Je kan zelf de juiste prioriteiten stellen en maakt zelfstandig je dagplanning;
  • De voertaal voor de vacature is het Nederlands met een passieve kennis van het Frans.

Bij Bank J.Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.