Junior specialist marketing & communicatie – events

Description de l'offre d'emploi

Onze afdeling Marketing & communicatie is op zoek naar een enthousiaste collega met passie voor organiseren van events en oog voor vormgeving.

 

Functie

Jij vervult een sleutelrol binnen de afdeling: dankzij jouw inbreng tillen we onze events naar een hoger niveau. Je vervult een centrale rol op het vlak van eventadministratie, mailings, vormgeving (DTP), webbeheer, secretariaat en ondersteuning.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Ondersteuning bij de organisatie van evenementen.
  • Eventdraaiboek nauwkeurig opvolgen
  • Contacten met externe organisaties leggen en onderhouden
  • Je bent flexibel naar uren toe – de planning voor de volgende dagen af te werken is jouw topprioriteit.
  • Je past je makkelijk aan in een omgeving die soms snel evolueert. Zo ben je bereid om waar nodig de afdeling Marketing & communicatie te ondersteunen.
  • Diverse vormen van externe communicatie verzorgen zowel digitaal als in drukwerk en verzending;
  • Presentaties, uitnodigingen, visuals e.d. maken (of nakijken) en deze naar een hoger professioneel niveau brengen;
  • Ondersteuning van de collega’s van de afdeling, eerste aanspreekpunt en eerstelijnsadvies aan interne klanten


Aanbod

Een gevarieerde en uitdagende functie in een leuke werkomgeving en in een organisatie die maximaal investeert in haar medewerkers. Dit vertaalt zich in eerste plaats in een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden met extralegale voordelen zoals een verzekering met hospitalisatie- en overlijdensdekking, maaltijdcheques en groepsverzekering.

Daarnaast stellen we alles in het werk om jouw competenties op de allerbeste manier verder te laten ontwikkelen. Je mag hiervoor rekenen op een motiverende omkadering, gerichte coaching en interne/externe opleidingsmogelijkheden.

Kies je voor Bank J.Van Breda & C°, dan kies je voor een moderne en creatieve werkomgeving waar collegialiteit, authenticiteit en respect centraal staan. Onze vlakke hiërarchie en no-nonsense mentaliteit zorgen ervoor dat je de kans krijgt om verantwoordelijkheden op te nemen en dat jouw bijdrage aan het eindresultaat zichtbaar is. Verder appreciëren onze medewerkers ook het flexibel werken, de leuke personeelsactiviteiten (bv. Bank Van Breda festival) en onze faciliteiten op de hoofdzetel (bv. fitnessruimte, bedrijfsfietsen, etc.).


Exigences de l'offre d'emploi

Ervaring

  • Je hebt een bachelor in een marketing- of communicatierichting
  • 1 à 2 jaar ervaring als planner of in gelijkaardige functie is een troef.

Communicatieve skills:

  • Jouw vlotte, enthousiasmerende én overtuigende communicatiestijl pas je toe via mail, aan de telefoon en bij persoonlijk contact. Je beschikt over een gezonde dosis mensenkennis en inschattingsvermogen.
  • Je bent erg vertrouwd met digitale media en beschikt over een basiskennis webdesign
  • Je werkt vlot in zowel Mac- als PC-omgeving en in het bijzonder met iPad.
  • Je beschikt over een vlotte kennis van het Frans en het Engels

Organisatorisch talent:

  • Je volgt de projecten op van start tot finish, bent een krak om je eigen werk structuur te geven en kan prioriteiten en obstakels goed inschatten om efficiënt door de dagen heen te werken.
  • Je hebt oog voor detail, bent zelfkritisch en schuift de administratieve taken niet opzij.
  • Je denkt één (of meerdere) stap(pen) vooruit om zo min mogelijk achter de feiten aan te lopen.
  • Je bent flexibel en stressbestendig. Goed beseffend dat het soms zéér druk kan zijn, maar je omringd wordt door een team dat altijd voor je klaar staat.
  • Je kan individueel je plan trekken, maar aan het einde van de rit ben je fier op het werk dat jullie als team hebben verwezenlijkt.