Client advisor

Functieomschrijving

Ons kantoor in Grimbergen zoekt een enthousiaste en sociale collega om het team te versterken.

Dit is zeker: als client advisor zal je een boeiende job hebben, met veel variatie en interactie. Dankzij jouw warm onthaal en behulpzame ondersteuning zal je klanten en collega’s hun dag kunnen maken.

Haal je er energie uit om anderen zo goed mogelijk verder te helpen? Hou je van organiseren en werk je proactief? Lees dan snel verder en misschien word jij onze nieuwe collega!


Niet zomaar een bank

Kom je bij ons aan boord? Dan merk je al snel dat Bank Van Breda geen doorsnee bank is. We zijn een bank specifiek voor ondernemers en vrije beroepen, zowel privé als professioneel, hun leven lang. Hun leefwereld, die kennen wij als geen ander. En dat is niet alles. Onze bedrijfscultuur is warm en bruist dankzij de onderlinge collegialiteit en zin voor initiatief. Toffe werksfeer? Check!


Enthousiast en veelzijdig aanspreekpunt

Als client advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, één voor één ondernemers en vrije beroepen. Dat kan zowel telefonisch, per mail, via onze app als op kantoor zijn. Hebben zij een vraag, dan tracht jij die klantgericht en autonoom op te lossen, of dispatch je ze waar nodig naar je collega’s: de account managers of de district manager.


Organiseren we een event of komt er een klant langs op ons kantoor, dan zorg jij steeds voor een warme, professionele verwelkoming.


Vanuit die contacten lever je een belangrijke toegevoegde waarde aan ons team van account managers, die de commerciële contacten met onze klanten trekken. Dat doe je door hen alert mee op de hoogte te houden: pik je in je gesprekken een commerciële behoefte op bij de klant of verneem je relevante informatie, dan geef jij die info onmiddellijk door.


Verder plan je, naast je eigen agenda, ook afspraken in met klanten. Dat kunnen zowel bestaande klanten zijn, als mogelijke nieuwe klanten die jij als eerste contacteert.


Daarnaast help je het commercieel team door administratieve ondersteunende opdrachten uit te voeren. Klantgegevens verwerken of controleren in onze systemen, praktische taken opvolgen op kantoor, events logistiek regelen... Wat de opdracht ook is, jij biedt met plezier ondersteuning en werkt elke taak tijdig en zorgvuldig af. Dat steeds met de passende service.


Natuurlijk kun je niet álles weten

Is de banksector nieuw voor jou? Geen enkel probleem! Je staat er niet alleen voor. Zowel in je eigen team als op het hoofdkantoor mag je tal van opleidingen en ondersteuning door specialisten verwachten. Je krijgt van ons een ontwikkelingsprogramma op maat, afgestemd op jouw persoonlijke tempo en stijl. Zo leer je stapsgewijs je nieuwe functie beter kennen. Stoot je op een onverwachte vraag, dan staan jouw collega’s paraat om je te helpen. Samenwerking en kennisdeling zijn de kern van onze organisatie.


We waarderen jou

Binnen ons kantoor ben je één van onze spilfiguren. Een veelzijdige collega die ons team ondersteunt en onze klanten dagelijks met de glimlach verder helpt.

Aan al dat harde werk koppelen we natuurlijk een gepaste beloning:

  • Een vast salaris, met een extraatje op basis van prestaties (bv. een teambonus).
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, verhoogde fietsvergoeding, een ruim aantal vakantiedagen...
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.

Wist je trouwens dat Bank Van Breda in 2022 werd uitgeroepen tot dé beste werkgever van België volgens Great Place To Work?


Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Je bent een enthousiaste en gedreven collega die energie krijgt van veelvuldig klantencontact. Met je klantgerichte flair en luisterbereidheid zoek je voor onze klanten (ondernemers en vrije beroepen) op een professionele manier steeds de gepaste oplossing.
  • Je durft proactief de telefoon te nemen, naar gekende en mogelijke nieuwe klanten.
  • Je wil graag blijven bijleren. Nieuwe werkwijzen of digitale tools? Jij denkt: bring it on!
  • Je bent actiegericht en wordt blij van een afwisselend takenpakket.
  • Je kan zelf de juiste prioriteiten stellen en maakt zelfstandig je dagplanning.
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands. Liefst kan je je ook uit de slag trekken in het Frans.
  • Idealiter heb je een bachelordiploma, maar we verwelkomen ook collega’s die via ervaring competenties opgebouwd hebben.

Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren? Doen! We ontdekken graag of het klikt.


Bij Bank Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.