IT service engineer

Functieomschrijving

Bank Van Breda heeft een duidelijke missie: voor vrije beroepers en ondernemers de beste vermogensbegeleider zijn. Dit door proactief op maat van de klant te werken en een eerlijke en langdurige relatie met hen op te bouwen.

Als Informatica afdeling ondersteunen we deze missie door constant verder te bouwen aan een digitaal platform waarbij de focus ligt op gebruiksvriendelijkheid, zowel voor onze klanten als voor onze eigen medewerkers.

Als IT Service Engineer werk jij rechtstreeks mee aan onze missie. Onze zeer vlakke hiërarchie zorgt er immers voor dat jouw bijdrage aan het resultaat zichtbaar is. Bank Van Breda zoekt een IT service engineer om samen met jouw ervaring onze missie te realiseren.


Wat verwachten we van jou?

  • Als eerste contactpunt van gebruikers met IT, ben je een belangrijk uithangbord voor de hele IT afdeling.
  • Je bedient gebruikers met de nodige hardware en tools zodat zij vlot en efficiënt kunnen werken. Het gaat daarbij niet alleen over klassieke end-user devices, maar ook bijvoorbeeld video conference- en telefonie systemen.
  • Je ondersteunt gebruikers bij technische vragen, niet enkel via telefonische support maar ook door het geven van opleidingen.
  • Op basis van de feedback van onze gebruikers, geef je adviezen om de systemen te verbeteren en werk je actief mee aan verbeteringsprojecten.
  • Je werkt mee aan de continue verbetering van onze processen en procedures om zo weinig mogelijk vragen te ontvangen en ze zo vlot mogelijk af te handelen.
  • Je coördineert projecten om de werkpleksystemen te blijven vernieuwen.


Niet zomaar een bank

Kom je bij ons aan boord? Dan merk je al snel dat Bank Van Breda geen doorsnee bank is. Onze bedrijfscultuur is warm en bruist dankzij de onderlinge collegialiteit en zin voor initiatief.

Je komt terecht in een moderne en creatieve werkomgeving waarbij je als medewerker de kans krijgt om veel verantwoordelijkheid op te nemen.

Je kan bij ons autonoom werken, waarbij je gecoacht wordt zodat je verder kan groeien. Onze medewerkers appreciëren bovendien het flexibel werken, de leuke après-werk activiteiten en dat we successen vieren.

We hebben een doe-cultuur waarbij we pragmatisch en servicegericht werken. We denken niet in hokjes. We vinden het belangrijk om vanuit een hands-on mentaliteit te werken. Je kan zelf volop mee vorm geven aan je persoonlijke ontwikkeling om zo je kennis en vaardigheden verder op te bouwen. Je staat niet enkel in voor first-line support maar werkt ook actief mee aan projecten.


We waarderen jou

Aan al jouw harde werk koppelen we graag een gepaste beloning. Wanneer je bij ons in dienst komt, kan je rekenen op:

  • Een vast salaris met 13de maand.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding, een ruim aantal vakantiedagen,...
  • Een bedrijfswagen met tankkaart of de optie om voor het wettelijk mobiliteitsbudget te kiezen.
  • Een iPhone met abonnement.
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • Mogelijkheid tot (maximum 50%) thuiswerk en ruime glijtijden.
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.
  • Een fiscaalvriendelijke collectieve bonus wanneer de eco-doelstellingen op vlak van CO2-uitstoot behaald worden.

Wist je trouwens dat Bank Van Breda werd uitgeroepen tot dé beste werkgever van België volgens Great Place To Work?

Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Je hebt minimaal een bachelor diploma op zak en een brede interesse in end-user devices (laptop, iPad, iPhone,...).
  • Klantentevredenheid en gebruiksvriendelijkheid primeren voor jou.
  • Kennis van scripting talen is een pluspunt (PowerShell, VBA, SQL, …).
  • Je bent een teamspeler die individuele uitdagingen en verantwoordelijkheden durft aan te gaan en die de lat steeds hoger legt voor zichzelf.
  • Je bent kritisch, analytisch sterk en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent vertrouwd met een projectmatige aanpak.
  • Je kan ondersteuning geven aan Franstalige medewerkers (ca 15% van het totaal).
  • En een dosis humor kan natuurlijk ook nooit kwaad.

Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren?

Doen! We ontdekken graag of het klikt.

Bij Bank Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.