Administrative assistant

Functieomschrijving

Binnen Bank Van Breda zoekt onze Sales Academy een enthousiaste collega ter administratieve ondersteuning op vlak van opleidingen binnen het commercieel net. De Sales Academy bestaat uit een team van een tiental commerciële experten en zijn verantwoordelijk voor de technische en commerciële talentontwikkeling van onze medewerkers. Hierdoor helpen ze bij te dragen aan het commercieel succes van onze bank.

We zoeken iemand (voltijds of deeltijds à 80%) die vanuit een van onze kantoren in Vlaanderen kan werken (in combo met thuiswerk, indien gewenst).

Ben jij  een administratieve duizendpoot en kan je makkelijk switchen tussen verschillende taken? Heb je verder ook interesse binnen het talentontwikkeling?

Dan ben jij misschien wel dé ideale kandidaat waar wij naar zoeken. Lees snel verder om meer te weten te komen over deze vacature.


Niet zomaar een bank

Kom je bij ons aan boord? Dan merk je al snel dat Bank Van Breda geen doorsnee bank is. We zijn een bank enkel voor ondernemers en vrije beroepen, zowel privé als professioneel staan we klanten levenslang bij.

En dat is niet alles. Onze bedrijfscultuur is warm en bruisend dankzij de onderlinge collegialiteit en zin voor initiatief. Toffe werksfeer? Check!


Administrative asssistant binnen opleiding en ontwikkeling

Als Administrative assistant voor de Sales Academy heb je een divers takenpakket met focus op administratieve ondersteuning van opleidingen en ontwikkeling. Concreet houdt dit in: 

  • Je staat in voor de organisatie en administratieve verwerking van interne opleidingsinitiatieven van de Sales Academy. Je verzorgt hierbij de nodige administratie zoals inschrijvingen, locaties, catering, evaluatieformulieren, enz.
  • Je verzorgt de opleidingsplannen voor startende commerciële collega’s en ondersteunt de follow-up van hun ontwikkelingstrajecten.
  • Je volgt de voorschriften op in het kader van permanente vorming en voert hiervoor de nodige acties uit.
  • Je beheert het Learning Management Systeem (eBloxHR) en streeft hierbij naar optimalisaties. Je bent hierbij ook verantwoordelijk voor de nodige rapporteringen vanuit eBlox HR. 
  • Daarnaast ben je ook verantwoordelijke voor het beheer van E-learnings in Flowsparks.

Binnen deze rol zal je nauw samenwerken met verschillende collega's van de Sales Academy alsook met de collega's van de HR afdeling.


Natuurlijk kun je niet álles weten

Onze organisatie is gericht op samenwerking en kennisdeling. Binnen je eigen team en in het hoofdkantoor voorzien we voor jou de nodige opleidingen en ondersteuning door onze specialisten. Je krijgt van ons een leertraject op maat, afgestemd op jouw persoonlijke tempo en stijl.


We waarderen jou

Je bent flexibel en zorgt voor een correcte en tijdige administratieve verwerking. Elke dag opnieuw til jij ons team én onze klanten naar een hoger niveau met jouw nauwkeurigheid, klantgerichtheid en inzet. Aan al dat harde werk knopen we natuurlijk een gepaste beloning:

  • Een vast salaris waarbij je de mogelijkheid hebt om je 13de maand via een Flexplan te gebruiken voor bikelease, pensioensparen, internet, IT materiaal,...
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding, extra vakantiedagen en bank holidays.
  • Mogelijkheid tot (maximum 50%) thuiswerk en ruime glijtijden. 
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.
  • Een fiscaalvriendelijke collectieve bonus wanneer de eco-doelstellingen op vlak van CO2-uitstoot behaald worden.

Wist je trouwens dat Bank Van Breda in 2022 werd uitgeroepen tot dé beste werkgever van België volgens Great Place To Work?

Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Je beschikt minstens over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Administratie is je passie en je gaat hierbij nauwkeurig te werk
  • Je kan goed overweg met rapportering en cijfers en hebt een degelijke kennis van de MS Office Toepassingen (Excel, Word,…).
  • Je bent hulpvaardig, collegiaal en springt graag ergens bij.
  • Je bent professioneel en assertief in je contacten met anderen.
  • Interesse voor talentontwikkeling en ervaring met eBlox HR en Flowsparks zijn een plus.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een vlotte schrijfstijl. Idealiter beschik je minstens over een reactieve kennis van het Frans of ben je bereid om dit verder te ontwikkelen.

Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren? Doen! We ontdekken graag of het klikt.


Bij Bank Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.