Helpdesk customer care

Omschrijving

Als helpdeskmedewerker vorm je de brug tussen de klanten, kantoormedewerkers en de back-office. Je helpt hen met alle operationele vragen over onze banktoepassingen, de voornaamste producten en onze procedures. Met jouw rol creëer je toegevoegde waarde als eerste(lijns) aanspreekpunt en heb je een rechtstreekse impact op onze hoge cliënttevredenheid.

 

Om onze afdeling Customer care verder te versterken en de kwaliteit van dienstverlening naar onze Franstalige klanten te verhogen zoeken we een enthousiaste Franstalige collega met degelijke kennis van het Nederlands om vanuit Namen het team te versterken. Je werkt daar intensief samen met de reeds aanwezige Franstalige collega. Het volledige team bestaat uit 12 medewerkers en is hoofdzakelijk werkzaam vanuit onze hoofdzetel te Antwerpen. Je bent bereid om af en toe een dag vanuit Antwerpen te werken. Tewerkstelling in een deeltijdsregime (4/5) is ook mogelijk.

 

Functie

Een belangrijk deel van je tijd ben je eerste aanspreekpunt voor vragen van cliënten en kantoren. De variatie qua inhoud hierbij is heel groot: van een vraag over de smartphone app tot een vraag over een verkoopproces van een belegging. De vragen komen zowel via telefoon als digitaal via online berichten. Verder breng je steeds terugkerende problemen in kaart en biedt je ondersteuning bij het zoeken naar structurele oplossingen.

Je bewaakt mee de kwaliteit van de communicatie naar de Franstalige klanten. Je helpt hierbij de Nederlandstalige back office medewerkers door het screenen van communicatie, het rechtstreeks contact opnemen met een klant, …

Daarnaast werk je actief aan diverse projecten. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het organiseren van een opleiding, analyseren van een probleem met een operationeel proces, rapportering opstellen, instructies en productinformatie up to date houden, testen uitvoeren enz.

 

Aanbod

Bank J.Van Breda & C° investeert maximaal in haar medewerkers, dit vertaalt zich in eerste plaats in aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden met een ruim pakket aanvullende voordelen.

 Daarnaast stellen we alles in het werk om jouw competenties op de allerbeste manier verder te laten ontwikkelen. Je mag hiervoor rekenen op een motiverende omkadering, gerichte coaching en interne/externe opleidingsmogelijkheden.

 De functie biedt een uniek helikopterbeeld op de organisatie en inzicht in onze producten en processen. Door de diversiteit aan vragen, alsook de verantwoordelijkheden in diverse projecten en opleidingen, biedt de rol een erg gevarieerd takenpakket.

 

Vereisten

  • Cliëntgerichtheid is voor jou een evidentie. Je wilt oplossingen aanreiken, ook als die niet altijd evident zijn;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Ook moeilijke gesprekken ga je niet uit de weg;
  • Je bent leergierig en diversiteit spreekt je aan. De domeinen waarover je vragen krijgt zijn inhoudelijk namelijk zeer divers;
  • Je omarmt snel verandering, zowel in het gebruik van nieuwe toepassingen als van technologie;
  • Je hebt oog en interesse voor structurele verbeterpunten en wil de bank zo steeds vooruit helpen;
  • Je hebt minimum een bachelorsdiploma en Frans is je moedertaal. Daarnaast heb je een degelijke basiskennis van het Nederlands (schriftelijk en mondeling) en ben je bereid daar verder in te investeren.