Helpdeskmedewerker Customer Care

Functieomschrijving

Medewerker helpdesk customer care gezocht

Als helpdeskmedewerker vorm je de brug tussen de klanten en de back-office. 

Je helpt interne en externe klanten met alle operationele vragen over onze banktoepassingen, de voornaamste producten en onze procedures. Met jouw rol creëer je toegevoegde waarde als eerste(lijns) aanspreekpunt en heb je een rechtstreekse impact op onze hoge cliënttevredenheid.

Voor de afdeling Helpdesk Customer Care zoeken we een enthousiaste collega die bij voorkeur in een voltijds werkregime (80% kan ook) het team kan vervoegen. Je zal kunnen werken vanuit de hoofdzetel in Antwerpen, onze kantoren in Brussel, ons kantoor in Waver en/of ons gloednieuw kantoor in Braine l'Alleud. Een zeer goede kennis van het Frans is noodzakelijk. Na je opleidingsperiode kan je tot 50% van je regime van thuis uit werken.

Lees dan snel verder en kom meer te weten over deze vacature.


Communicatieve klantgerichte collega

Een belangrijk deel van je tijd ben je eerste aanspreekpunt voor vragen van klanten en kantoren. 
De variatie qua inhoud hierbij is heel groot: van een vraag over de smartphone app tot een vraag over een verkoopproces van een belegging. De vragen komen zowel via telefoon als digitaal via online berichten. Verder breng je steeds terugkerende problemen in kaart en biedt je ondersteuning bij het zoeken naar structurele oplossingen. Je behandelt vragen van zowel Nederlandstalige als Franstalige klanten.

Daarnaast werk je actief aan diverse opdrachten. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het organiseren van een opleiding, analyseren van een probleem met een operationeel proces, rapportering opstellen, instructies en productinformatie up to date houden, testen uitvoeren enz.


Natuurlijk kun je niet álles weten

Onze organisatie is gericht op samenwerking en kennisdeling. Binnen je eigen team en in het hoofdkantoor voorzien we voor jou de nodige opleidingen en ondersteuning door verschillende specialisten. Je krijgt van ons een programma op maat, afgestemd op jouw persoonlijke tempo en stijl. De functie biedt een uniek helikopterbeeld op de organisatie en inzicht in onze producten en processen. Door de diversiteit aan vragen, alsook de verantwoordelijkheden in diverse projecten en opleidingen, biedt de rol een erg gevarieerd takenpakket.

We waarderen jou

Dankzij jouw goede communicatie vorm je de brug tussen de klanten en de back-office. Aan al dat harde werk knopen we natuurlijk graag een gepaste beloning:

  • Een vast salaris met 13de maand.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, verhoogde fietsvergoeding, extra vakantiedagen en bank holidays.
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • De kans om jezelf verder te ontplooien en deel uit te maken van een dynamisch en supersympathiek team.
  • Mogelijkheid tot (maximum 50%) thuiswerk.
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.
  • Een fiscaalvriendelijke collectieve bonus wanneer de eco-doelstellingen op vlak van CO2-uitstoot behaald worden.

Wist je trouwens dat Bank Van Breda in 2022 door Vlerick werd uitgeroepen tot dé beste werkgever van België volgens Great Place To Work?

Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Klantgerichtheid is voor jou een evidentie. Je wilt oplossingen aanreiken, ook als die niet altijd evident zijn.
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Ook moeilijke gesprekken ga je niet uit de weg.
  • Je bent leergierig en diversiteit spreekt je aan. De domeinen waarover je vragen krijgt zijn inhoudelijk namelijk zeer divers.
  • Je omarmt snel verandering, zowel in het gebruik van nieuwe toepassingen als van technologie.
  • Je hebt oog en interesse voor structurele verbeterpunten en wil de bank zo steeds vooruit helpen.
  • Je hebt minimum een bachelorsdiploma en een uitstekende kennis van zowel het Nederlands als Frans (schriftelijk en mondeling).

Bij Bank Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.