Helpdeskmedewerker Customer Care

Functieomschrijving

Als helpdeskmedewerker vorm je de brug tussen de cliënten en de back-office. Je helpt interne en externe cliënten met alle operationele vragen over onze banktoepassingen, de voornaamste producten en onze procedures. 

Met jouw rol creëer je toegevoegde waarde als eerste(lijns) aanspreekpunt en heb je een rechtstreekse impact op onze hoge cliënttevredenheid.

Voor de afdeling Customer Care zoeken we een enthousiaste collega, bij voorkeur in een voltijds werkregime (80% kan ook), om vanuit Antwerpen het team te vervoegen. Na je opleidingsperiode is het mogelijk om tot 2 dagen per week te telewerken of tot 2 dagen decentraal te werken vanuit een kantoor van onze bank. De voertaal voor deze vacature is Nederlands. Een goede kennis van het Frans is een troef.

Functie

Een belangrijk deel van je tijd ben je eerste aanspreekpunt voor vragen van cliënten en kantoren. De variatie qua inhoud hierbij is heel groot: van een vraag over de smartphone app tot een vraag over een verkoopproces van een belegging. De vragen komen zowel via telefoon als digitaal via online berichten. Verder breng je steeds terugkerende problemen in kaart en biedt je ondersteuning bij het zoeken naar structurele oplossingen.

Daarnaast werk je actief aan diverse opdrachten. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het organiseren van een opleiding, analyseren van een probleem met een operationeel proces, rapportering opstellen, instructies en productinformatie up to date houden, testen uitvoeren enz.

 

Aanbod

Bij Bank J.Van Breda & C° kom je terecht in een officiële Great Place to Work. We investeren maximaal in onze medewerkers. Dit vertaalt zich in eerste plaats in aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden met een ruim pakket aanvullende voordelen.

Daarnaast stellen we alles in het werk om jouw competenties op de allerbeste manier verder te laten ontwikkelen. Je mag hiervoor rekenen op een motiverende omkadering, gerichte coaching en interne/externe opleidingsmogelijkheden.

De functie biedt een uniek helikopterbeeld op de organisatie en inzicht in onze producten en processen. Door de diversiteit aan vragen, alsook de verantwoordelijkheden in diverse projecten en opleidingen, biedt de rol een erg gevarieerd takenpakket.


Vereisten

  • Cliëntgerichtheid is voor jou een evidentie. Je wilt oplossingen aanreiken, ook als die niet altijd evident zijn;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Ook moeilijke gesprekken ga je niet uit de weg;
  • Je bent leergierig en diversiteit spreekt je aan. De domeinen waarover je vragen krijgt zijn inhoudelijk namelijk zeer divers;
  • Je omarmt snel verandering, zowel in het gebruik van nieuwe toepassingen als van technologie;
  • Je hebt oog en interesse voor structurele verbeterpunten en wil de bank zo steeds vooruit helpen;
  • Je hebt minimum een bachelorsdiploma en een uitstekende kennis van het Nederlands (schriftelijk en mondeling), kennis van het Frans is een mooie plus.


Bij Bank J.Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.