Overslaan naar content

Helpdeskmedewerker Customer Care

Antwerpen, Vlaams GewestHoofdzetel - algemeen

Functieomschrijving

Als medewerker Helpdesk Customer Care vorm je de brug tussen onze klanten en de back-office. Je helpt onze klanten en commerciële collega’s met alle operationele vragen over onze banktoepassingen, de voornaamste producten en onze procedures. Jij creëert je toegevoegde waarde als eerste(lijns) aanspreekpunt en je hebt een rechtstreekse impact op onze hoge klantentevredenheid.

Voor de afdeling Helpdesk Customer Care zoeken we een enthousiaste collega, bij voorkeur in een voltijds werkregime (80% kan ook), om vanuit de hoofdzetel in Antwerpen het team te vervoegen. Na je opleidingsperiode kan je tot de helft van je werkregime van thuis uit werken.


Communicatieve klantgerichte collega

Een belangrijk deel van je tijd ben je het eerste aanspreekpunt bij vragen van klanten en kantoren. De variatie qua inhoud hierbij is heel groot: van een vraag over de smartphone app tot een vraag over een verkoopproces van een belegging. Deze vragen komen zowel via telefoon als digitaal als via online berichten. Verder breng je steeds terugkerende problemen in kaart en bied je ondersteuning bij het zoeken naar structurele oplossingen. Je behandelt voornamelijk vragen van Nederlandstalige klanten. Een actieve kennis van het Frans is een pluspunt maar niet noodzakelijk.

Daarnaast werk je actief aan diverse opdrachten. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het organiseren van een opleiding, analyseren van een probleem met een operationeel proces, rapportering opstellen, instructies en productinformatie up to date houden, testen uitvoeren enz.


Natuurlijk kun je niet álles weten

Onze organisatie is gericht op samenwerking en kennisdeling. Binnen je eigen team en in het hoofdkantoor voorzien we voor jou de nodige opleidingen en ondersteuning door verschillende specialisten. Je krijgt van ons een programma op maat, afgestemd op jouw persoonlijke tempo en stijl. De functie biedt een uniek helikopterbeeld op de organisatie en inzicht in onze producten en processen. Door de diversiteit aan vragen, alsook de verantwoordelijkheden in diverse projecten en opleidingen, biedt de rol een erg gevarieerd takenpakket.


We waarderen jou

Dankzij jouw goede communicatie vorm je de brug tussen de klanten en de back-office. Aan al dat harde werk knopen we natuurlijk graag een gepaste beloning:

  • Een vast salaris waarbij je de mogelijkheid hebt om je 13de maand via een Flexplan te gebruiken voor bikelease, pensioensparen, internet, IT materiaal,...
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, de nieuwste iPhone met bijhorend abonnement, fietsvergoeding, extra vakantiedagen en bank holidays.
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • De kans om jezelf verder te ontplooien en deel uit te maken van een dynamisch en supersympathiek team.
  • Mogelijkheid tot (maximum 50%) thuiswerk.
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.
  • Een fiscaalvriendelijke collectieve bonus wanneer de eco-doelstellingen op vlak van CO2-uitstoot behaald worden.

Wist je trouwens dat Bank Van Breda in 2022 door Vlerick werd uitgeroepen tot dé beste werkgever van België ?

Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Klantgerichtheid is voor jou een evidentie. Je wilt oplossingen aanreiken, ook als die niet altijd evident zijn.
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Moeilijke gesprekken ga je daarbij niet uit de weg.
  • Je bent leergierig en diversiteit spreekt je aan. De domeinen waarover je vragen krijgt zijn inhoudelijk namelijk zeer divers.
  • Je omarmt snel verandering, zowel in het gebruik van nieuwe toepassingen als van technologie.
  • Je hebt oog en interesse voor structurele verbeterpunten en wil de bank zo steeds vooruit helpen.
  • Je hebt minimum een bachelorsdiploma en een uitstekende kennis van het Nederlands (schriftelijk en mondeling). Een actieve kennis van het Frans is een pluspunt maar niet noodzakelijk.

Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren? Doen! We ontdekken graag of het klikt.


Bank Van Breda en haar medewerkers gaan zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie, op een correcte en ethische manier. We koesteren diversiteit en verwelkomen mensen met verschillende achtergronden, ongeacht gender, functiebeperking, afkomst, levensbeschouwing, seksuele oriëntatie of leeftijd.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar

Zien we jou binnenkort?