IT service engineer

Omschrijving

Bank J.Van Breda & C° heeft een duidelijke missie: voor vrije beroepen en ondernemers de beste vermogensbegeleider zijn. Dit door pro-actief op maat van de klant te werken en een eerlijke en langdurige relatie met hen op te bouwen.

Als Informatica afdeling ondersteunen we deze missie door constant verder te bouwen aan een digitaal platform waarbij de focus ligt op gebruiksvriendelijkheid, zowel voor onze klanten als voor onze eigen medewerkers.

Als IT Service Engineer werk jij rechtstreeks mee aan onze missie. Onze zeer vlakke hiërarchie zorgt er immers voor dat jouw bijdrage aan het resultaat zichtbaar is.

Bank J.Van Breda & C° zoekt een IT service engineer om samen met jouw ervaring onze missie te realiseren.


Functie

Wat verwachten we van jou?

  • Als eerste contactpunt van gebruikers met IT, ben je een belangrijk uithangbord voor de hele IT afdeling.
  • Je bedient gebruikers met de nodige hardware en tools zodat zij vlot en efficiënt kunnen werken. Het gaat daarbij niet alleen over klassieke end-user devices, maar ook bijvoorbeeld video conference- en telefonie systemen.
  • Je ondersteunt gebruikers bij technische vragen, niet enkel via telefonische support maar ook door het geven van opleidingen.
  • Op basis van de feedback van onze gebruikers, geef je adviezen om de systemen te verbeteren en werk je actief mee aan verbeteringsprojecten.
  • Je werkt mee aan de continue verbetering van onze processen en procedures om zo weinig mogelijk calls te ontvangen en ze zo vlot mogelijk af te handelen.
  • Je coördineert projecten om de werkpleksystemen te blijven vernieuwen, zoals bvb de uitrol van nieuwe portables met Windows 10


Hoe werken wij?

We hebben een doe-cultuur waarbij we pragmatisch en service gericht werken. We denken niet in hokjes. Je staat niet enkel in voor first-line support maar werkt ook actief mee aan projecten.

Aanbod

Kies je voor Bank J.Van Breda & C°, dan kies je voor een moderne en creatieve werkomgeving waar collegialiteit, eerlijkheid en respect centraal staan. Als medewerker krijg je de kans om veel verantwoordelijkheid op te nemen. Je kan bij ons autonoom werken, waarbij je gecoacht wordt zodat je verder kan groeien. Onze medewerkers appreciëren bovendien het flexibel werken, de leuke après-werk activiteiten en dat we successen vieren.

Bank J.Van Breda & C° biedt je een competitief loonpakket met een bedrijfswagen, iPhone, maaltijdcheques en extralegale voordelen zoals een verzekering met hospitalisatie- en overlijdensdekking en een groepsverzekering. Bovendien geniet je mee van de groei van de bank door ons winstdeelname-plan.


Vereisten

  • Je hebt minimaal een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Klantentevredenheid en gebruiksvriendelijkheid primeren voor jou.
  • Je hebt een brede interesse in end-user devices (laptop, iPad, iPhone, …).
  • Kennis van scripting talen is een pluspunt (PowerShell, VBA, SQL, …).
  • Je bent een teamspeler die individuele uitdagingen en verantwoordelijkheden durft aan te gaan en die de lat steeds hoger legt voor zichzelf.
  • Je bent kritisch, analytisch sterk en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent vertrouwd met een projectmatige aanpak.
  • Je kan ondersteuning geven aan Franstalige medewerkers (ca 15% van het totaal).