Skip to content

Technisch - facilitair specialist voor afdeling Gebouwen

Antwerpen/Brussel/Wallonië, Vlaams GewestHoofdzetel - algemeen

Functieomschrijving

Bank Van Breda zoekt versterking voor onze afdeling Gebouwen en Facilities.

540 collega’s, verspreid over onze hoofdzetel en 30 kantoren over heel België, worden je interne klanten.

Wil je meewerken aan een actief beleid om het welzijn, de beleving en de veiligheid op het werk op een hoog niveau te garanderen? Zorg je mee voor aangename kantoorruimtes waarin zowel klanten als collega’s zich comfortabel en thuis voelen?

Zie je in het uittekenen en realiseren van plannen van onze bank op vlak van investeringen in energie-efficiëntie alsook in de kantoren van de toekomst een uitdaging?

Dan ben je misschien de geknipte persoon!

Lees snel verder en kom meer te weten!


Niet zomaar een bank

Bij Bank Van Breda ontdek je al snel dat we geen doorsnee bank zijn. Wij zijn er exclusief voor ondernemers en vrije beroepen, zowel persoonlijk als professioneel, en we staan onze klanten een heel leven bij. Hun wereld begrijpen wij als geen ander. Maar dat is nog niet alles. Onze bedrijfscultuur is levendig en warm dankzij de onderlinge samenwerking en het nemen van initiatieven. Een geweldige werksfeer? Absoluut!


Een functie met verschillende uitdagingen

Als Kantoorbeheerder ben je het eerste aanspreekpunt voor een 10-tal kantoren voor alle bouwkundige, technische en facilitaire aspecten.

  • Je maakt een planning voor onderhoud, aanpassingen en nieuwe projecten in de toegewezen kantoren in overleg met de lokale collega’s en in lijn met het beleid van de afdeling en de bank .
  • Meldingen worden door jou opgevolgd, je plant en coördineert de benodigde acties en je overlegt met zowel interne als externe partners.
  • Budgetten en tijdslijnen voor toegewezen projecten houd je nauwlettend in de gaten. Indien nodig stuur je deze ook bij.
  • Je draagt bij aan het creëren van een warme, professionele en duurzame werkomgeving voor zowel onze klanten als collega's.

Als expert fungeer je tevens als back-up voor de fysieke beveiligingsaspecten van de bank:

  • Je coördineert de toegangs-, inbraak- en brandbeveiliging, zorgt voor EHBO en sleutelbeheer, de opvolging van de meldkamer bij alarmen, de bewaking van de hoofdzetel, enz.
  • Je volgt de kleine en grotere zaken rond de verschillende projecten op. Je coördineert alle nodige diensten en beheert zelfstandig je budget. Je bent bijkomend ook back-up en klankbord voor de incidentmanager en preventieadviseur.
  • Je biedt een luisterend oor voor collega’s en vertaalt hun vragen of problemen in oplossingen
  • Je zorgt voor een kwaliteitsmethodiek, meet, analyseert en rapporteert.
  • Je volgt kleine en grotere projecten rond preventie en welzijn, werkomgeving en interieur op.
  • Je voert controles uit ter plaatse via regelmatige kantoorbezoeken in Brussel en Wallonië.
  • Het is een troef als je in bezit bent van diploma preventieadviseur niveau 2 of 3.


We waarderen jou

Dankzij jouw expertise ben jij onmisbaar voor onze organisatie

Aan al dat harde werk koppelen we natuurlijk een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden :

  • Een gepast salaris met de mogelijkheid om je 13de maand via een Flexplan aan te wenden voor andere voordelen zoals bikelease, verzekering ambulante zorgen,…
  • Extralegale voordelen zoals bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, iPhone, fietsvergoeding, een ruim aantal vakantiedagen,…
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en uitgebreide groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • Flexibele werkdagen met uitgebreide glijtijden en de mogelijkheid tot telewerk (tot 50% van je werktijd).
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.

Daarnaast bieden wij:

  • Een groeiende omgeving met interessante projecten.
  • Een moderne werkomgeving waar collegialiteit, authenticiteit en respect centraal staan. Onze vlakke hiërarchie zorgt ervoor dat je verantwoordelijkheid krijgt en dat je bijdrage aan het eindresultaat zichtbaar is.
  • Aandacht en ruimte voor persoonlijke groei en opleidingen (zowel soft als hard skills).

Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma en minimum 5 jaar ervaring in het beheer van gebouwen, facilities en veiligheid. Je hebt een diploma preventieadviseur (niveau 2 of 3) of bent bereid de opleiding hiervoor te volgen.
  • Processen en technieken analyseren geeft je energie. Je stelt ze kritisch in vraag en zorgt voor optimalisaties.
  • Je bent klantgericht en hebt oog voor beleving, interieur, het welzijn en de veiligheid van collega’s. Bij implementatie van nieuwe maatregelen heb je oog voor de impact alsook voor de prijs-kwaliteitverhouding.
  • Je haalt voldoening uit het realiseren van projecten en je bent hierin succesvol door zowel te luisteren, probleemoplossend gericht te denken alsook door waar nodig te onderhandelen.
  • Je bent een teamspeler bij wie collega’s en leveranciers altijd terechtkunnen. Je werkt nauw samen met de interne en externe preventiedienst.
  • Je stelt je flexibel op en bent bereid om je regelmatig te verplaatsen naar de diverse kantoren verspreid over de as Antwerpen-Brussel en de regio Brussel-Wallonie.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands én het Frans.
  • Je schoolt je regelmatig bij en scherpt je expertise verder aan.
  • Je verzekert 1 dag per week de permanentie in de hoofdzetel te Antwerpen, bent beschikbaar voor de collega’s van Brussel en Wallonië.

Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren?

Doen! We ontdekken graag of het klikt.


Bij Bank Van Breda hechten we veel belang aan het juist behandelen van vertrouwelijke en privacygevoelige informatie. Als je bij ons in dienst komt, zal je intensief met dit soort gegevens in contact komen. We verwachten dan ook dat je hier op een correcte en ethische manier mee zal omgaan.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar

Zien we jou binnenkort?