Aller au contenu

Management Assistant

    • Antwerpen, Vlaams Gewest
  • Hoofdzetel - algemeen

Functieomschrijving

Krijg je energie van het werken met collega’s en kun je snel inspelen op de behoeften van de directie?
Ben je administratief sterk en werk je nauwkeurig en zelfstandig?
Lees dan snel verder, want wie weet ben jij dé versterking die wij zoeken!


Bank Van Breda zoekt een ervaren en proactieve Management assistant om ons team te versterken!

Onze warme bedrijfscultuur, gebaseerd op collegialiteit en initiatief, biedt een bruisende werkomgeving. Bij ons krijg je de kans om verantwoordelijkheid te nemen, met volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei.


Niet zomaar een bank 

Bij Bank Van Breda stap je in een werkomgeving die anders is dan de rest. Wij werken gespecialiseerd en proactief, net als jij! Ervaar een warme bedrijfscultuur waar professionaliteit en humor hand in hand gaan.

Je komt terecht in een moderne en inspirerende omgeving waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt. Bij ons werk je autonoom, terwijl je gecoacht wordt om verder te groeien. Onze medewerkers waarderen de flexibiliteit, de leuke afterwork-activiteiten, en het feit dat we successen samen vieren.

Administratieve duizendpoot in een bruisende omgeving
In deze functie zal je nauw samenwerken binnen je team van Management assistants en dit voornamelijk vanuit onze hoofdzetel in Antwerpen.
Als Management assistant zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je hebt een breed takenpakket, waaronder:


Proactief agendabeheer en organisatie van vergaderingen

  • Je beheert en bewaakt de agenda van je directielid en anticipeert hierbij op wisselende prioriteiten en dringende verzoeken en houdt hierbij rekening met praktische zaken zoals reistijd, reserveren van parkings, lunch en vergaderzalen etc…
  • Je organiseert interne en externe vergaderingen en zorgt voor de voorbereiding van agendapunten. Je ondersteunt je directielid bij de voorbereiding van presentaties.
  • Je coördineert de dagorde en de verslagen van de meeting van het Directiecomité, Raad van Bestuur en managementteams en wordt mede verantwoordelijk voor opvolging van agendapunten.

Beheer van mailbox en correspondentie

  • Je verwerkt de mailbox van je directielid en zorgt dat deze overzichtelijk blijft.
  • Je zorgt ervoor dat to do’s tijdig worden opgevolgd.

Organisatorische en administratieve ondersteuning

  • Je bent aanspreekpunt voor diverse vragen van zowel collega’s als externen.
  • Je staat in voor correcte verwerking van gegevens in diverse platformen en verzorgt communicatie naar diverse stakeholders (FSMA, Nationale Bank, …).
  • Samen met je collega’s coördineer je een aantal directieoverstijgende domeinen, zoals het beheer van toegangen van medewerkers in informaticatoepassingen.
  • Je neemt deel aan projectmatige activiteiten ter ondersteuning van het secretariaat en neemt hierbij verantwoordelijkheid over (deel)projecten.


We waarderen jou

Dankzij jouw oog voor detail en organisatorisch talent zorg je ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Aan al dat harde werk koppelen we natuurlijk een gepaste beloning:

  • Een vast salaris waarbij je de mogelijkheid hebt om je 13de maand via een Flexplan te gebruiken voor bikelease, pensioensparen, internet, IT materiaal,...
  • De nieuwste iPhone met bijhorend abonnement.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, verhoogde fietsvergoeding, extra vakantiedagen en bank holidays.
  • Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering – al vanaf je eerste werkdag.
  • De kans om jezelf verder te ontplooien en deel uit te maken van een leuk team bij dé beste werkgever van België.
  • Mogelijkheid tot thuiswerk en ruime glijtijden.
  • Groeien wij? Dan pluk jij daar mee de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.
  • Een fiscaalvriendelijke collectieve bonus wanneer de NPS-doelstellingen (Net Promotor Score) behaald worden.
  • Wij investeren in jouw competenties met een motiverende omkadering, gerichte coaching en interne/externe opleidingsmogelijkheden.

Wist je trouwens dat Bank Van Breda in 2024 opnieuw werd uitgeroepen tot dé beste werkgever van het land volgens Great Place To Work?

Dit ben jij helemaal

Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.

  • Je hebt minimaal een bachelordiploma en 5 jaar relevante werkervaring.
  • Afwisseling en een uitdagend takenpakket zijn belangrijk voor jou. Verandering, zaken uitzoeken en problemen oplossen geven je energie.
  • Je werkt zeer nauwkeurig, zelfstandig en efficiënt. Mede dankzij de ondersteuning van een intern en extern netwerk dat je snel kan inschakelen.
  • Je hebt een goede kennis van courante IT-toepassingen en biedt hierbij graag ondersteuning aan collega’s
  • Discretie, flexibiliteit en collegialiteit zijn voor jou vanzelfsprekend.
  • Je werkt graag actief samen met collega’s en aarzelt niet om bij te springen waar nodig. Voor deze functie stel je je waar nodig flexibel op in functie van eventuele afspraken en vergaderingen.
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een goede kennis van het Frans.

Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren? Doen! We ontdekken graag of het klikt.


Bank Van Breda en haar medewerkers gaan zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie, op een correcte en ethische manier. We koesteren diversiteit en verwelkomen mensen met verschillende achtergronden, ongeacht gender, functiebeperking, afkomst, levensbeschouwing, seksuele oriëntatie of leeftijd.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar

Zien we jou binnenkort?