
Helpdeskmedewerker Customer Care
- Antwerpen, Antwerpen
- Hoofdzetel - algemeen
Functieomschrijving
We zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega om het team van onze afdeling Helpdesk Customer Care te versterken.
Ben jij op zoek naar een job waarin je jouw positieve ingesteldheid combineert met je communicatieve flair, je oplossingsgericht denken en je enthousiasme voor klantencontact?
Wil je verder ook aan de slag bij dé beste werkgever van België op de hoofdzetel in het hippe Antwerpen-Zuid?
Lees dan snel verder en kom meer te weten!
Helpdeskmedewerker Customer Care met communicatieve en oplossingsgerichte skills
Kom je bij ons aan boord? Dan merk je al snel dat Bank Van Breda geen doorsnee bank is. Onze aanpak is gespecialiseerd en proactief. Net zoals die van jou! Je komt terecht in een hecht team waar iedereen zijn of haar expertise deelt. Als helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en collega’s bij vragen over onze banktoepassingen, producten en procedures. En dat gaat verder dan enkel een telefoontje beantwoorden.
Concreet ga je:
Klanten en collega’s helpen met vragen over online banking, interne banktoepassingen, producten en procedures en ben je voor hen het eerste aanspreekpunt.
Vragen beantwoorden via telefoon maar ook via digitale kanalen zoals berichten vanuit online banking.
Mee nadenken over structurele verbeteringen binnen jouw domein.
Actief deelnemen aan projecten, opleidingen, testen en rapportering.
De mogelijkheid hebben om je te verdiepen in 1 à 2 domeinen om extra expertise op te bouwen en als aanspreekpunt te fungeren voor collega’s.
Wat maakt deze job uniek?
Je krijgt een breed zicht op onze organisatie en leert razendsnel bij.
Je werkt in een hecht team met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
Je krijgt een op maat gemaakt opleidingstraject en ondersteuning van specialisten.
Je komt terecht bij de greatest place to work van België volgens een onafhankelijk onderzoek van Vlerick.
We waarderen jou!
Dankzij jouw goede communicatie vorm je de brug tussen de klanten en de back-office. Aan jouw harde werk koppelen we natuurlijk graag een gepaste verloning:
Een vast salaris waarbij je de mogelijkheid hebt om je 13de maand via een Flexplan te gebruiken voor bikelease, pensioensparen, internet, IT materiaal,...
De nieuwste iPhone met bijbehorend abonnement.
Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding, extra vakantiedagen en bank holidays.
Mogelijkheid tot maximaal 50% thuiswerk en ruime glijtijden.
Hospitalisatie-, invaliditeits- en groepsverzekering vanaf je eerste werkdag.
Bij groei pluk jij daar de vruchten van dankzij ons winstdeelnameplan.
Een fiscaalvriendelijke collectieve bonus wanneer de NPS-doelstellingen (Net Promotor Score) behaald worden.
We investeren in jouw competenties met motiverende omkadering, gerichte coaching en interne/externe opleidingsmogelijkheden.
Dit ben jij helemaal
Van kop tot teen. Of het scheelt niet veel.
Klantgerichtheid is voor jou een evidentie. Je wilt oplossingen aanreiken, ook als die niet altijd evident zijn.
Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
Je bent leergierig en diversiteit spreekt je aan. De domeinen waarover je vragen krijgt zijn inhoudelijk namelijk zeer divers.
Je omarmt snel verandering, zowel in het gebruik van nieuwe toepassingen als van technologie.
Je hebt oog en interesse voor structurele verbeterpunten en wil de bank zo steeds vooruit helpen.
Je hebt minimum een bachelorsdiploma en een uitstekende kennis van het Nederlands (schriftelijk en mondeling). Een actieve kennis van het Frans is een pluspunt maar geen must.
Vink je niet het volledige lijstje af, maar voel je toch een onweerstaanbare kriebel om ons te contacteren? Doen! We ontdekken graag of het klikt.
Bank Van Breda en haar medewerkers gaan zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie, op een correcte en ethische manier. We koesteren diversiteit en verwelkomen mensen met verschillende achtergronden, ongeacht gender, functiebeperking, afkomst, levensbeschouwing, seksuele oriëntatie of leeftijd.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Zien we jou binnenkort?

